پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ |۲۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 3, 2024
کد خبر: 329457
۲۴ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۸
شهید خلیلی

علما، روحانیون، اساتید و طلاب حوزه علمیه استان زنجان درمراسمی یاد شهید خلیلی را گرامی می دارند.

حجت الاسلام علی  ناصر، معاون تبلیغ حوزه علمیه زنجان در گفتگو با خبرنگار سرویس استانهای خبرگزاری حوزه با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکراظهارداشت: این دو فریضه الهی از مهم ترین ضروریات جامعه دینی ما بوده و در همین راستا تاکیدات بسیاری در آیات و روایات در این زمینه آمده است.

وی با تاکید بر نهادینه شدن این مهم در جامعه ابرازداشت: جامعه امروز ما نیازمند یک حرکت همگانی برای احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است که امیدورایم با عملیاتی شدن این مهم دیگر شاهد  چنین جریاناتی نباشیم.

حجت الاسلام ناصر،در ادامه سخنان خود، با بیان اینکه شهدای امر به معروف مظلوم ترین شهدا هستند، تصریح کرد: جهت گرامیداشت یاد و خاطره شهید خلیلی،مراسمی در حوزه علمیه زنجان برگزار می شود .

وی با بیان این مطلب که این برنامه از سوی مدیریت حوزه علمیه استان زنجان برگزار می شود، بیان داشت: در این مراسم علما، فضلا، طلاب و اساتید حوزه علمیه استان حضور خواهند داشت .

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان زنجان، زمان برگزاری این مراسم را روز دوشنبه 25 فروردین ماه سال جاری عنوان کرد و ادامه داد: در این مراسم که از ساعت 11 تا 12 در مدرسه علمیه امام صادق(ع) برگزار می شود ،حجت الاسلام و المسلمین خاتمی ، نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان به  ایراد سخن خواهد پرداخت.

وی خاطرنشان ساخت: هم چنین مراسم مشابه دیگری نیز جهت گرامیداشت یاد شهید ناهی از منکر ، حجت الاسلام خلیلی،  درسایر  مدارس علمیه استان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha